https://www.pricingconference.gr/wp-content/uploads/2022/02/intounas-320x320.jpg
Καθηγητής Marketing, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Κωστής Ήντουνας


Ο Κωστής Ήντουνας είναι Καθηγητής στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Τα διδακτικά και ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιστρέφονται γύρω από τα επιστημονικά πεδία της τιμολόγησης, της διοίκησης μάρκετινγκ, του μάρκετινγκ υπηρεσιών, του τουριστικού μάρκετινγκ με έμφαση στη διαχείριση της πολιτιστικής κληρονομιάς, του βιομηχανικού (Β2Β) μάρκετινγκ και μη κερδοσκoπικών οργανισμών και της ανάπτυξης νέων προϊόντων.

Εργασίες του έχουν δημοσιευθεί σε διεθνή επιστημονικά και έχουν παρουσιαστεί σε συνέδρια. Έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά προγράμματα και στη συγγραφή ξενόγλωσσων και ελληνικών βιβλίων, ενώ έχει λάβει έναν σημαντικό αριθμό διεθνών ετεροαναφορών στο συγγραφικό του έργο. Παράλληλα, έχει διεξαγάγει σεμινάρια και έχει προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις του ευρύτερου δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στο γνωστικό αντικείμενο του μάρκετινγκ. Είναι μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ.